onsdag

Halloj Tove här. Jag hade tänkt att berätta lite vad jag gjort idag. Först var det tråkskola men okej var det väl alla fall. Kollade på någon film på so:n som var ganska bra faktiskt fast har inte sett dom tidiagre gångerna för jag har varit sjuk men alla fall, efter skolan drog jag till centrum. Fixade en sak sen fikade jag och mamma på det där fiket i ''nya centrum''. Vi satt där ett tag och snackade och så sen köpte jag en tröja på gina. (bild kommer) När jag kom hem gjorde jag engelska läxa som är tills imorgon och så har jag bara suttit här och ätit middag. Ska snart kolla på fångarna på fortet. Skriver kanske ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.
Bild från när jag var i frankrike i sommras.


puss, tove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0