torsdag 2 sep

Det är jag som har skrivit mest än så länge men det kommer komma mer från dom andra och Elin har inte skrivit något än jag vet men hon har bara inte haft tid att sitta vid datorn och hon har också åkt till landet idag så får se om hon skriver innan måndag och det kommer komma mest inlägg från mig men vi får se hur det blir framöver :)
Idag var jag i skolan och drog hem direkt efter det. Har ätit mellis och inget mer. Kvart över fem är det handbollsträning och sen imorgon tidigt åker vi till åland med hela skogås! det ska bli så roligt och jag älskar åland! Man har alltid roligt där och vill aldrig åka hem. Vi åker dit en gång om året och imorgon ska vi dit. Men nu ska jag inte skriva mer. Skriver sen.
Tröjan jag köpte igår,


puss t'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0